Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Φτιάξτε το δικό σας μοναδικό φόντο για τη σύνθεσή σας!

Καλημέρα!

Είμαι η Αλεξάνδρα και σήμερα θα σας δείξω πως μπορείτε να δημιουργήσετε το φόντο μιας σύνθεσης, χρησιμοποιώντας ΜΟΝΟ χρώματα, στένσιλ και σφραγίδες!!!

Είναι πολύ πιο εύκολο απ'οσο φαντάζεστε!!!
Ακόμη και αν αυτό που έχουμε στη διάθεση μας, είναι ένα λευκό χαρτί, μπορούμε να κάνουμε "θαύματα", αν έχουμε τα κατάλληλα υλικά!
Η παρακάτω σύνθεση που δημιούργησα για σας, είναι η απόδειξη!






Χρησιμοποίησα μια φωτογραφία της μικρής μου κόρης, ένα λευκό χαρτί και χρώματα που ταίριαζαν με τα χρώματα της φωτογραφίας!
Αυτό είναι πολύ σημαντικό στοιχείο που δεν πρέπει να ξεχνάμε; τα χρώματα της φωτογραφία μας πρέπει πάντα να δένουν αρμονικά με το σύνολο της σύνθεσης και τα χρώματα της!
Στη φωτογραφία μου υπήρχε πράσινο, φούξια, μωβ, μπλε!
Γι'αυτό το λόγο έγινε και η επιλογή χρωμάτων που θα δείτε στη συνέχεια!

Ξεκινάμε λοιπον!!!

Εικόνα 1: Για να φτιάξω το φόντο της σύνθεσης, άπλωσα λίγο από τα χρώματα που ήθελα επάνω στο χαρτί!Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ο,τι χρώμα θέλετε αρκεί να είναι υδατοδιαλυτό!
Εικόνα 2.:  Ψέκασα στη συνέχεια τα χρώματα με νερό σε mister bottle και τα άφησα να απλωθούν!
Εικόνα 3, 4 : Στέγνωσα το χαρτί με απορροφητικο χαρτί και μετά με το heat gun!

Εικόνες 5, 6, 7 : Επέλεξα τα στένσιλ που ήθελα να χρησιμοποιήσω, και inks και έκανα με το blending tool, σχέδια επάνω στα χρώματα για να δημιουργήσω με αυτόν τον τρόπο τη 'βάση", όπου θα κολλήσω τη φωτογραφία μου!

 Εικόνα 8: Με ένα μαρκαδοράκι,αποτύπωσα το σχέδιο του στενσιλ επάνω στο χαρτί.
Εικόνα 9: Στη συνέχεια επέλεξα τις σφραγίδες που ήθελα να χρησιμοποιήσω και archival ink σε μαύρο χρώμα για να κάνω και άλλα σχέδια επάνω στο χαρτί μου.

Εικόνα 10: Το φόντο μου τώρα είναι έτοιμο! Πήρα στο τέλος ένα πινέλο, το έβρεξα με νερό, το βούτηξα σε ακρυλικό χρώμα μαύρου χρώματος και έκανα πιτσιλιές σε τυχαία σημεία επάνω στο χαρτί!
Εικόνα 11: Η σελίδα μου έχει σχεδον τελειώσει! Σε αυτό το σημείο επέλεξα τα διακοσμητικά της αρεσκείας μου για να πλαισιώσω τη φωτογραφία.

Ελπίζω να σας βοήθησα για να κάνετε τα δικά σας "θαύματα" με τις αγαπημένες σας φωτογραφίες!
Καλές δημιουργίες!!!




9 σχόλια :

  1. Εντυπωσιακό και ταυτόχρονα σαφεστατο! Ευχαριστούμε πολυ Αλεξάνδρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη σύνθεση και πολύ καλό tutorial!!Ευχαριστούμε Αλεξάνδρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχη συνθεση !!! και βεβαια δεν χρειαζεται τπτ παρα μονο καταλληλα εργαλεια !!!!!! υπεροχο tutorial αλεξανδρα ευχαριστουμε !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραίο Αλεξάνδρα!!!! Λατρεύω να φτιάχνω φόντο μόνη μου και είναι πολλάααα που δεν γνωρίζω, μου έδωσες ιδέες και θα κάνω τρέλες τώρα!!! Είσαι καταπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε!!!!!!!!!!!!! Τέλεια ιδέα τελικά τα μαθηματάκια, ειδικά για μερικούς από εμάς!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελειο Αλενάνδρα!!!! λατρευω να βλεπω τετοιους φόντους..αλλα δεν τολμω να το δοκιμάσω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ωραίες τεχνικές, ευχαριστούμε πολυ Αλεξάνδρα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή